ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні Ради школи

протокол від 17.10.2014 р. № 1


Положення про раду Воронівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

1. Загальні положення

1.1. Рада школи (далі — рада) — це постійно діючий у період між загальни­ми зборами (конференцією) орган громад­ського самоврядування.

1.2. У своїй діяльності рада керується Закона­ми України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», статутом Воронівської за­гальноосвітньої школи І—II ступенів, кон­цепцією української національної школи, цим положенням.

2. Мета, завдання і принципи діяльності ради Воронівської загальноосвітньої школи

2.1. Метою діяльності ради є:

· сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;

· об'єднання зусиль педагогічного і учнів­ського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удо­сконалення навчально-виховного процесу;

· формування позитивного іміджу та демо­кратичного стилю управління навчальним закладом;

· розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;

· підвищення ролі громадськості у вирі­шенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.

2.2. Основними завданнями ради є:

· підвищення ефективності навчально-вихов­ного процесу у взаємодії з сім'єю, громадськіс­тю, державними та приватними інститутами;

· визначення стратегічних завдань, пріоритет­них напрямів розвитку навчального закла­ду та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;

· формування виховного середовища;

· створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;

· сприяння духовно-моральному та фізично­му розвитку учнів (вихованців) і набуття ними соціального досвіду;

· підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та вихован­ня учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;

· сприяння організації дозвілля та оздоров­лення учнів (вихованців);

· ініціювання дій, які сприяли б неухиль­ному виконанню положень чинного зако­нодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;

· стимулювання морального та матеріального заохочення учнів (вихованців) та загальноос­вітнім навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.

2.3. Рада школи діє на засадах:

· законності, гласності;

· колегіальності ухвалення рішень;

· добровільності та рівноправності членства.

3. Структура ради та організація її діяльності

3.1. До ради обираються пропорційно пред­ставники від педагогічного колективу, учнів (вихованців) ІI—III ступенів навчан­ня, батьківської громадськості і громади села. Представники у раді і загальна її чи­сельність визначаються загальними збора­ми (конференцією) школи. Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними збо­рами (конференцією). Кількість засідань визначається їх доціль­ністю, але має бути не меншою двох разів на навчальний рік.

3.2. На чергових виборах склад ради оновлю­ється не менше ніж на третину.

3.3. Рада працює за планом, що затверджуєть­ся загальними зборами (конференцією) закладу. Кількість засідань визначається їх доціль­ністю, але має бути не меншою двох разів на навчальний рік.

3.4. Очолює раду школи голова, який обирається зі складу ради. Голова ради може бути членом педагогіч­ної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники.

3.5. Засідання ради може скликатися її голо­вою або з ініціативи директора школи, власника (засновника), а також членами ради.

3.6. Для вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комі­сій і зміст їх роботи визначаються радою.

3.7. Члени ради мають право виносити на роз­гляд усі питання, що стосуються діяльно­сті школи, пов'язаної з організаці­єю навчально-виховного процесу, прове­денням оздоровчих та культурно-масових заходів.

3.8. Рішення ради приймається простою біль­шістю голосів за наявності на засіданні не менше як дві третини її членів. У разі рівної кількості голосів вирішаль­ним є голос голови ради.

3.9. Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та статуту Воронівської за­гальноосвітньої школи І—II ступенів, до­водяться у семиденний термін до відома педагогічного колективу, учнів (вихован­ців), батьків або осіб, які їх замінюють, та громадськості.

3.10.У разі незгоди адміністрації школи із рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету навчального закладу.

3.11.Рада школи:

* організовує виконання рішень загаль­них зборів (конференції);

* вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільності навчання, ви­вчення іноземних мов та мов націо­нальних меншин;

* спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи навчального закладу та здійснює контроль за його виконанням;

* разом із адміністрацією здійснює конт­роль за виконанням Статуту навчального закладу;

* затверджує режим роботи навчального закладу;

* сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, обґрунтовуючи ЇЇ доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;

* приймає рішення спільно з педаго­гічною радою про подання до наго­родження випускників навчального закладу золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» та похвальни­ми грамотами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів»;

* разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних пред­метів варіативної частини робочих навчальних планів, ураховуючи мож­ливості, потреби учнів (вихованців), а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;

* погоджує робочий навчальний план на кожен навчальний рік;

* заслуховує звіт голови ради, інфор­мацію директора та його заступ­ників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;

* бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних кате­горій учителям;

* виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями (вихованцями); х

* виступає ініціатором проведення добро­чинних акцій (ярмарків, конкурсів тощо);

* вносить на розгляд педагогічної ра­ди та відповідного органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;

* ініціює розгляд кадрових питань та бе­ре участь у їх вирішенні;

* сприяє створенню та діяльності цен­трів дозвілля, а також залучає громад­ськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, інши­ми видами позакласної та позашкіль­ної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів із учня­ми (вихованцями);

* розподіляє і контролює кошти фонду загального обов'язкового навчання, приймає рішення про надання матері­альної допомоги учням (вихованцям);

* розглядає питання родинного виховання;

* бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які пе­ребувають у несприятливих соціально-економічних умовах;

* сприяє педагогічній освіті батьків;

* сприяє поповненню бібліотечного фон­ду та передплаті періодичних видань;

* розглядає питання здобуття обов'яз­кової середньої освіти учнями (вихо­ванцями);

* організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуго­вуванням учнів (вихованців);

* розглядає звернення учасників на­вчально-виховного процесу з питань роботи навчального закладу;

* вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу

3.12. Статутом Воронівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів можуть визначатись й інші повноваження ради школи, що не суперечать чинному законодавству.

Кiлькiсть переглядiв: 2718

Коментарi